Materiel forhandler oversigt FORUM FOR BIAVLERE › Forums › Bimateriel › Materiel forhandler oversigt Dette emne har 2 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 4 år, 4 måneder siden af Ole Kilpinen. Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt) Forfatter Indlæg 20/07/2020 kl. 15:09 #4550 Score: 1 Janni SørensenMedlem Karma: 2 pts Er der et sted man kan finde en liste, eller et kort, over forhandlere af bi-materiel? På forhånd Tak 🙂 This post has received 1 vote up. 20/07/2020 kl. 19:12 #4552 Score: 0 Ole Sam NielsenDeltager Karma: 35 pts Jeg syntes også der mangler link på hjemmesiden til f.eks. matriel forhandler oversigt, og andre gode hjemmesider, jeg foreslog det for nogle år siden, f.eks. også til binævnet. Men bedre sent end aldrig. Her er nogle gode link Link 21/07/2020 kl. 06:56 #4557 Score: 0 Ole KilpinenDeltager Karma: 8 pts Hej Janni Du kan i hvert fald finde de materielforhandlere der tilbyder startpakken i vores “Bliv biavler” folder her: Bliv biavler Mvh Ole Forfatter Indlæg Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt) Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg. Log ind Brugernavn: Kodeord: Husk mig Log ind