skal de flyttes 800 meter væk

FORUM FOR BIAVLERE Forums Åben debat skal de flyttes 800 meter væk

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 19 i alt)
  • Forfatter
    Bo Brebøl
    Deltager
    6 pts

Danmarks Naturfredningsforening gør generelt et godt stykke arbejde, men på lige netop dette punkt er det komplet hovedløst. Sådan må det nok være i en meget stor forening, som også rummer medlemmer, hvis gode vilje langt overstiger forstanden.

#4730 Score: 0
    Ole Sam Nielsen
    Deltager
    35 pts

DN vil gerne have min underskrift til mere vild natur, det får de naturligvis ikke, det vil være det samme som at grave min egen grav, når jeg ikke må holde bier .

Men hvad dør Danmarks biavler forening for at fortælle om hvor skørt det er. Med de 800 meter fra naturområder og markskæl og grøftekanter.

Jeg syntes det skal frem i lyset det har åbenbart stået på i ca. 2 år.

Skriv om det i bi-bladet så alle biavlere ved hvad der  venter dem

#4734 Score: 1
    Gert O. Johansen
    Medlem
    14 pts

Fanatikere og ekstremister kan jo forplumre enhver saglig debat.
    Jeg har af samme grund takket nej til at støtte DN, der jo på nogen områder nærmest har gravet sig ned i en form for bedreviden, som i bedste Trump-stil ikke kan eller skal diskuteres.

This post has received 1 vote up.
    #4737 Score: 0
    Ole Sam Nielsen
    Deltager
    35 pts

Jeg har i dag været på torvet med honning,

og reklamere lidt for Danmarks Naturfredning

#4738 Score: 0
    Jens Møller
    Medlem

Plan bi, DN og Trump er fakta-resistente. Gode argumenter preller af på dem som vand på en gås. De opfatter ethvert forsøg på diskussion af deres opfattelser som grove fornærmelser. Der er kun plads til rygklappere.

” Vi alene vide “.

De ejer ikke tvivlens nådegave.

På den anden side gør denne holdning jo også livet mere enkelt og der skal nok være nogen borgere, der synes at deres budskab er dejligt simpelt og let forståeligt, og derfor bliver medlemmer/vælgere

• Dette svar blev ændret 4 år, 6 måneder siden af Jens Møller.
    • Dette svar blev ændret 4 år, 6 måneder siden af Jens Møller.
    #4756 Score: 0
    Ole Sam Nielsen
    Deltager
    35 pts

Nu må det være nok ,Danmarks Biavlerforening skal gøre noget ved problemet , det er ikke nok at undskylde at DN også gør gode ting.

Jeg har i 2 mdr .  skrevet til  DN hvor der så kan være bier i fremtiden, og hvor de kan få nok pollen så de kan overleve, det kan de ikke svare på

.——–.-.-.-.-.-

Altinget 12 oktober 2020

Af Maria Reumert Gjerding
    Præsident i Danmarks Naturfredningsforening

Ud med produktion
    Vi skal give naturen førsteret i de nye naturnationalparker. Det vil sige, at vi skal stoppe med at producere honning, osv osv osv

.-.-.-.-
    I dag sætter vi erhvervsbistader op i naturområder, selvom honningbierne, der også er husdyr, risikerer at udkonkurrere de vilde bestøvere som eksempelvis vores flere hundrede arter af vilde bier. Osv osv osv

Altinget 12 oktober 2020

Af Maria Reumert Gjerding
    Præsident i Danmarks Naturfredningsforening

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.