Johannes Bank Sørensen

Forum-svar oprettet

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #4257 Score: 1
    Johannes Bank Sørensen
    Deltager
    4 pts

    Hej Gert

    Indlægget med foto skal blot opfattes som et aktuelt situations-billede.

    Indlægget kan måske være interessant for nye biavlere, som jo også læser dette Forum, og tids-aktuelle fotos er vel altid interessante at studere.

    At det er almindelig viden for du og jeg er vel ikke noget nyt ? Eller har jeg overset noget i dit indlæg ?

    Venlig hilsen Johannes

     

    This post has received 1 vote up.
    #4609 Score: 1
    Johannes Bank Sørensen
    Deltager
    4 pts

    Tænker at det er bedst at gå direkte til kilden – TfB – og høre hvorfor du ikke har hørt tilbage i stedet for at bringe det op her på Forum.
    Hvis du har sendt forslaget som mail, kan det f.eks. være endt i et spam-filter, og så sker der jo ikke noget.
    Jeg har kun gode erfaringer med de kontakter, som jeg har haft til TfB.

    This post has received 1 vote up.
    #6812 Score: 0
    Johannes Bank Sørensen
    Deltager
    4 pts

    Hej Gert

    Du er kendt vidt omkring som en brokke hoved af værste slags.

    Derfor blev svaret som beskrevet – Mit liv er for kort til at spilde tid på typer som dig.

    Der kommer ikke opfølgende svar fra mig på denne tråd.

    Hav en dejlig brokke dag 😉

     

    This post has received 1 vote up and 1 vote down.
    #4864 Score: -1
    Johannes Bank Sørensen
    Deltager
    4 pts

    Hej Ejvind

    Tak for dit indlæg – Det lyder som en spændende metode, du anvender for at undgå sværmning.

    Ligeledes har vi dronning-avlere herhjemme, som gør et stort arbejde for at fremavle dronninger med flere vigtige egenskaber – herunder sværmtræghed.

    Dog tænker jeg ikke at sværmning helt kan undgås, da det jo er biernes natur at sværme fra tidernes morgen.

    Og så er det jo godt at have noget velfungerende sværmfanger-udstyr 🐝

     

    This post has received 1 vote down.
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)